FAQ

Welcome!

This community is for professionals and enthusiasts of our products and services. Share and discuss the best content and new marketing ideas, build your professional profile and become a better marketer together.

1

Hoe voorkom je dat je producten/contacten vanuit fomulier direct aanmaakt?

Avatar
Maarten Bressers
Avatar
Negeren
2 Antwoorden
0
Avatar
Rob Marinussen
Beste antwoord

Door gebruikt te maken van OCA module  web_m2x_options kun je in zijn geheel de no_create en/of no_create_edit uitzetten. Daarna kun je per view de no_create en/of no_create_edit  per veld aanzetten. 

Zie handleiding van module mbt configuratie

https://apps.odoo.com/apps/modules/14.0/web_m2x_options/

Avatar
Negeren
0
Avatar
Maarten Bressers
Beste antwoord

Probleemstelling: Vanuit orders worden te snel producten en contacten aangemaakt via de 'snel-optie' aanmaken. 

Wanneer je dit wenst te voorkomen, dan voeg je op de weergaven het volgende toe als attribute: 

Voorbeeld:

De volgende opties kan men toepassen op een veld: 

no_quick_create		It will remove Create and edit... option.
no_create_edit It will remove Create "entered text" option.
no_create no_quick_create and no_create_edit combined.
no_open in read mode: do not render as a link.
Avatar
Negeren